Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av mumof3 - 23 augusti 2014 23:00

Puhhhhhh...

        

Tillbringade kvällen med att fundera över och skriva mitt förlossningsbrev..... Eller kanske första utkast  Har gjort hela mallen själv då jag skrev bara de rubriker som är relevanta för oss. Finns en hel del ute på nätet men med rubriker som ej passade mig.

Visserligen är det min tredje förlossning.. men jag är väldigt orolig och rädd. Min första gick inte alls så bra och efter det fick jag förlossningsskräck... Fick gå på samtal hos Matildagruppen och det hjälpte mig då.


Nu har spökbilder från förlossning nr 1 dykt upp och jag har förskjutit tankarna på vad som komma skall så långt det går... alltså tills nu...  

Jag och min BM har överhuvudtaget inte diskuterat förlossningen.. har tid på måndag och hoppas att det blir ett samtal om det..

       


Kram  

Av mumof3 - 23 augusti 2014 19:30

Träffade min kära kollega över en fika idag! Vi har inte setts på 3 månader! Hon har blivit mer som en vän, än en kollega. Det var härligt att bara sitta ner och prata en massa om jobbet, livet och sommaren!

Därefter gick jag och shoppade lite saker! Gick in och köpte en massa struntsaker hos Systrana Grene! Älskar sådana onödiga saker! Hittade en översöt plåsterburk med urgulliga ugglor på! Köpte en del skolsaker till A så att han ska tycka det är skoj att skriva och lite så...

Gick även och köpte lite presenter till mina två systrar som fyller år snart! Visste vad jag skulle köpa så det blev bara in och ut i de affärer som hade the stuff!   LOVE SHOPPING!  

Min älskling tog pojkarna och tillbringade dagen med att hitta på en massa saker; de gick en sväng ner till stranden (inte för att bada), hälsade på hos hästarna och lyckades titta på slutet av en fotbollsmatch. Barnen var helt exalterade när de hämtade upp mig och pratade i mun på varandra om vad de hade gjort!

Älsklingar!



 

Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards