Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av mumof3 - 17 augusti 2014 21:50

Är det nu sommaren är slut??  

Det har regnat hela dagen! Blir helt deprimerad! Vill inte att den härliga värmen ska ta slut... är inte redo för hösten med regnet o blåsten och jackor o strumpor o allt vad det innebär... känns jättetråkigt...*snyft*


Vi hade planerat en heldag ute på festivalen men det satte regnet genast stopp för...Det ösregnade och blåste, visst kunde vi ta på oss våra regnkläder och trotsa regnet, men så badly vill jag inte till festivalen...

Vi tog oss istället till ett köpcentrum och tillbringade söndagen innomhus med shopping!    Det säger jag inte direkt nej till....


Var inne på TGR och hittade lite roliga saker! Bl.a denna roliga pennskrinet som pryder barnens hylla perfekt! N blev även alldeles förtjust över en minivarukorg till deras kök, så den fick de också!

Kunde inte heller låta bli att köpa ännu en body från Newbie! De är såå söta!


Dagen avslutades med fika!



 

Bilden är från TGR:s hemsida


 

Bilden är från KappAhls hemsida


 


Härlig söndag!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards