Alla inlägg under juni 2014

Av mumof3 - 18 juni 2014 22:45

Det är dags att ge lite tack-gåvor till förskolefröknarna. Det är lite svårt och hitta på något bra! Men jag fick till det och köpte varsin värmeljus lykta som jag fyllde med likör-praliner och slog in dem i cellofan. Vi skrev även ett tack kort med någon dikt som passar just förskolan.


Hoppas de blev glada!    


Kram

Av mumof3 - 17 juni 2014 19:39

Nu har jag varit och hämtat ut den nya babyboxen från Kronans Apotek!


Blev väldigt glatt överraskad och tacksam över innehållet!

 


Boxe innehöll:

* En grön MAM anti-kolik nappflaska

* En badleksak

* Ett stort packet med våtservetter från Kronans egna märke

* Weleda zinksalva 10 ml

* La Roche- Posay s all-round balm som lugnar, återställer och skyddar irriterad och känslig hud 3 ml

*Baby Seba Meds diaper creme för känslig hud i blöjområde 10 ml

*Mam amningsinlägg 2st

*Multi-MAM  Babydent salva vid tandprickning 1ml

*Medela bröstvårtskräm 1,6 ml

*ECO bodylotion 5ml

*Multi-Mam kompresser för behandling av bröstvårtor vid ammning

*Neccessär

*Brochyrer

*Värdekuponger på diversa produkter

*Helt ny Vi föräldrar- tidning

*Stor shoppingväska som allting låg i


Jättebra tycker jag!


Man tackar!


Av mumof3 - 17 juni 2014 19:27

Nu är jag igång igen!


Uppdatering sen sist! ( en evighet sen juh! )


Efter att ha kämpat med att försöka oss på vårt tredje och sista barn ( två års tid), har jag äntligen blivit gravid!!

Men lyckan varade inte så länge, jag mådde riktigt, riktigt dåligt och blev sjukskriven rätt så länge! Ingen livsglädje hade jag och det kändes inte ett dugg att jag var gravid... kändes bara att jag hade ett hemst virus som höll på att ta död på mej...  

Tack vare min underbara man och med hjälp av hans tålamod, stöttning och kärlek har jag kunnat ta mej upp ur botten och nu kan jag känna glädje över att bära på en tös! Hon kommer att bli prinsessan i huset då hon har två äldre bröder och de längtar så mycket efter henne. Jag är i sjätte månaden och beräknas föda runt 14 september!


Tyvärr har jag åtsidosatt mitt skrivande, dock tänker jag börja med det så fort jag kommer att gå på föräldraledighet! 

Då har jag mer tid att sitta uppe till långt in på morgonen, utan att känna press att behöva vila ut inför jobbet.


Ha det gott!




Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards