Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av mumof3 - 5 augusti 2014 16:59

Känns verkligen att sommaren håller på att ta slut!   

Visserligen håller jag på att smälta bort i värmen, men jag älskar värmen, sol & bad, å glass o lååånga sommarnätter...

Tänk att allt detta är snart förbi... vill verkligen inte, inte, inte alls...


Men, life goes on...


Nu är jag i V35 (34+0) OMG!   Fem veckor till! Ofattbart snabbt har det gått! 30 augusti var jag på BM-besök.

Gick jättesnabbt. Hela familjen var med för att lyssna på lilla hjärtat. Låg mellan 130-140, så härligt att höra hennes hjärtslag. SF låg på 32! Minsann har det växt här, ja!

Tog inget blod-eller sockervärde då det såg fint ut sist. Har även anmält mig till vattengympa som ska börja den 19/8 känns skönt och nu har jag något att se framemot dessa sista veckorna. Härligt att kunna vara i vatten när man känner sig som en flodhäst, höhöhö.


Vi har verkligen njutit av förra veckan då pappa N var ledig! Nu i söndags var det sista dagen det var hett här nere i Malmö med 29 grader och N:s sista lediga dag. Vi var hela dagen på badet och det var verkligen nice!

På kvällen åskade det och ösregnade! Nu är det fortfarande ostadigt väder och solen syns inte till..*snyft*

Typiskt att mitt i denna värmen så pajades vår fläkt! Och de är slutsålda överallt! ASSÅ verkligen överallt! Så jag har fått köra på oldstyle med blöta handdukar och fönstren mega öppna och att sova i underkläder.. trots alla dessa åtgärder så har jag inte kunnat sova förrän vid fyra tiden och upp igen några timmar senare. 

Men jag klagar inte.... får ju sedan vara ute och svalka mej när dagen gryr! hahaha Många nattliga duschar, kan jag lova, har det blivit!


Igår var vi på lekplatsen som ligger vid Turning Torso. Det var molningt med inte alls kallt, och det var knappt något folk. Vi fikade och hade det mysigt!


Lite sammanfattning i bilder!


Härliga badet!


 
En heldag på stan!

  
Svalkande vattenmelon & jordgubbs smoothie

   

Kaka med glass


Pastasallad m räkor,gräddfil å curry! Godast i denna värmen..


Kram  

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards