Alla inlägg den 24 november 2014

Av mumof3 - 24 november 2014 20:56

Jepp! Dagen idag bjöd verkligen på sol! Känns som om det var en hel evighet sedan! Vi passade på att ge oss ut och ta en härlig promenad på stan. Men attans vad det var kallt! ( jag är en frysen typ) Jag skakade i hela kroppen och det var mer än skööönt att få komma in och värma sig på EspressoHouse. Mysigt var det och det blev mörkt ganska så snabbt. När vi begav oss ut igen så var det helt vindstilla och helt underbart väder! Så det blev en skön kvällspromenad istället.


Igår begav vi oss iväg till Vellingeblomman eftersom vi hade lovat barnen att de ska få se tomtar. Vi valde såklart helt fel dag. Proppfullt med julstämningsglada människor och det blev stressigt och trångt... Jag har inte varit där tidigare och hade förväntat mig något helt annat.. blev lite besivken. Klickade hem lite julklappar och längtar tills de kommer så att jag ska slå in dem. Älskar hela stämningen med julklappsinslagning!


 

Så vackert!

 

Vellingeblomman


 

Helt fantastiskt soligt!

    



Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards