Alla inlägg den 19 november 2014

Av mumof3 - 19 november 2014 20:04

Fick det finaste paketet med posten idag! Har beställt ett namn armband med alla tre barnens namn på från en jätteduktig tjej på Insta och idag fick jag det! Det är så jäkla snyggt!


Jag och älsklingen hade tid hos banken för att diskutera lite vår ekonomi. Lämnade sessan till mamma! Hon var så duktig och snäll! Mamma var helt waw att sessan var lugn och "pratade" med henne. Hihi vår lilla älskling! Vi hämtade upp sessan och därefter gick vi till Mobilia och shoppade lite för att sen ta en fika! Känns extra mysigt att fika nu när alla affärer har börjat julpynt! 


Provade för första gången idag bröstpumpen från Medela som jag beställde från babyexperten. Den är super! Köpte innan den från MUM och jag blev ordentligt besviken, så jag lämnade genast tillbaka den. Vet ej om det var just den jag köpte som inte alls funkade, men den hade inget"sug". Den tog inte alls och mjölken bara rann utanför. Nej, den från Medela är så mycket bättre!


Igår kom även huvuddynan som jag hade beställt från annasbabyshop Så fin den blev! Piffade verkligen upp den svarta sulkyn och nu ska jag på jakt efter en mysig sittdyna så blir det mysigare för vår sessa att ligga där!

Var så megasugen på kladdkaka så jag snodde ihop en och Gud så gott det var! Den blev ännu godare när den hade fått ligga i kylskåpet till nästa dag! MUMS!


         


Kram


Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards