Alla inlägg den 9 november 2014

Av mumof3 - 9 november 2014 17:31

Första farsdag där min älskling är en 3 barns pappa! =0) barnen ritade varsin teckning och vi gjorde handavtryck som blev elefanter och ramades in!  Jag hittade en liten bok som hette något med fotbolls-vitsar. Min man är en riktig fotbollsdåre så den passade perfekt! Även en liten kylskåps magnet med fint ordspråk fick älsklingen!


Dagen har inte bjudit på mer än att vi hade haft en mysig dag hela familjen och umgåtts tillsammans! Ätit gott och bara varit!


Igår var jag och mina systrar på Emporia, medan älsklingen och pojkarna gick på fotbollsträning och sedan till frisören för att få sig nya frisyrer. A vill alltid ha frisyren som Ronaldo.. hihi sötisen!

Vi gick runt lite i centret och jag köpte lite flera amnings BH! Kan inte ha för många =0) Tog en liten paus och åt den godaste frozen youghurt! Mums!

Därefter följde lillasyster N med mig hem och vi lagade mat tillsammans och hade en liten filmkväll med barnen! Mys!


       

Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards