Alla inlägg den 13 november 2014

Av mumof3 - 13 november 2014 23:37

Vi invigde babygymmet som min kära lillasyster N gav oss! Sessan stormtrivdes där och tittade på allt och såg jättenöjd ut! Hon gav den tummen upp!  

 

Tack, moster!

 

Sessan sov på det sötaste sättet idag! Mitt hjärta smälte! Min underbaraste!



Kram     

Av mumof3 - 13 november 2014 13:59

 Klockan 11 hade jag tid hos BM för efterkontroll.

Min man är ledig idag så vi bestämde oss för att han ska stanna hemma med lilla sessan! Lite nervöst, men barnmorskemottagningen ligger nära oss, så det är ingen panik. Ammade henne, duschade och begav mig ut, utan bebis! Första gången och det kändes konstigt! Det gick bra hos BM och allt såg ut som det skulle efter 7 veckor. Men jag måste göra mina knipövningar och det gör jag, hela tiden! =o)

Pratade även om preventivmedel och jag fick recept på minipiller. Dessa hade jag de andra gångerna och det gick bra.

Gick sedan till apoteket för att köpa ut dem och då ringer älsklingen och säger att sessa är ledsen och hungrig! Hihihi, skyndar mig hem! Men det var mest att hon saknade mej!

Mitt hjärta smälte för när jag satt och amma så släppte hon hela tiden bröstet och tittade på mig och skrattade! Åååååå, min underbaraste!  


Lägger in en bild på bröstpumpen som jag köpte, glömde det igår!




 


Kram


Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards