Alla inlägg den 1 november 2014

Av mumof3 - 1 november 2014 19:37

En skrääämmande helg har det varit!   Vi var igår hos min syster på en Halloween-fest för barnen. Det var kul o läskigt! Min yngsta son N blev rädd och ville inte lämna min sida i början av festen! När vi anlände till festen hade syrran hängt upp "döda" råttor i dörrkarmen, kuslig musik spelades, det var släckt överallt och fullt av tända ljus! Hennes döttrar var utklädda och skrämmde oss! =0)

Vi hade det skojj!


Men min lilla sessa har det inte så roligt i dessa dagar! Hennes förkylning irriterar henne och hon är extra gnällig och orolig. Hon kan knappast amma pga att hon är täppt i näsan. Jag har hört att det ska hjälpa med att droppa bröstmjölk i näsan men har inte provat..istället har älsklingen köpt NÄSFRIDA från apoteket. Den hjälper med det mest akuta, men det är mycket snor som sitter kvar.. =0(


Vi sov över hos syrran och fortsatte att ha en härlig helg idag också! Nu är vi hemma och älsklingen ska snart gå och jobba. Sessan sover väldigt oroligt så det blir ännu en kväll/natt där hon och jag är vakna!


Läskiga kakor bakades till festen!


 


Räddaren i nöden...

 

Buuhhuuu

  

   

Mina underbara systrar!     


Ha en fin lördag!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards