Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av mumof3 - 29 oktober 2014 21:27

Nu har lilla sessan fåt sin första förkylning! Stackaren, det är verkligen inte kul när så små är förkylda! Hon kan knappast andas från näsan och desto värre blir det när hon ska ammas!  Min lilla flicka! Det är även konstaterat att hon är ett kräkbarn, precis som sina syskon... det är verkligen jobbigt. Hon kräker hela tiden och det varierar hur mycket.       hon har ju kräkts sen hon föddes, men mest så lite som alla barn brukar göra, och nu i dessa dagar har dessa riktiga mängder kommit.. jag trodde att hon skulle slippa för jag har läst att det är mest pojkar som drabbas av att ha slapp magmun, men nu har hon det också.. inte kul alls! 


Men vi har haft det ändå lite mysigt, trots alla sjuka barn! ( just det, även äldsta sonen är lite hostig och börjar nu bli snuvig...  )

På fredag är vi bjudna på en liten Halloween fest hos min syster, så barnen ville pyssla ihop något för dekoration. Vi hade det mysigt med att pyssla, fika, prata och bara vara! Lillasyster sov under tiden ( väldigt ovanligt) och pappa N var på jobbmöte.


Detta pysslades b.la ihop:

    



Kram



Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards