Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av mumof3 - 8 oktober 2014 14:22

Ahhhh, dessa tider, alltså!


Lever helt i en bubbla av kärlek, amning, kärlek, byta blöjor, kärlek, gråt & skrik,kärlek, amning.. osv... Livet är så mycket bättre nu och det känns verkligen att jag lever i en bubbla som jag inte riktigt vill vakna upp ur! Denna lycka!


Samtidigt slår det mej så begränsad man (jag) var av graviditeten.. kunde inte ens röra mej här hemma, förrän något gjorde ont på mig... nu virvlar jag runt utan några som helt beskymmer och det känns som om jag kan förflytta berg.. helt fantastiskt! Tänk vad en liten, liten människa kan göra för skillnad!


Bloggen har tyvärr fått den lägsta prio i livet just nu... Vi har full rulle med att lära känna vår nya familjemedlem som blev två veckor i söndags och pussla ihop vardagen med allt vad det innebär med två busiga pojkar, jobb (mannen), matlagning, städ och livets bestyr! 


Så här kommer en hel drös med bilder, istället för inlägg!


 

Älskade lilla vän! Vilka underbra söta fötter!


   

Grillad kycklingfilé och hemlagad potatisgratäng! Mums!

 

Får inte glömma bort att fika osså!  



   

Frukostfrallor! Linfröbullar & morotsbullar.

     

Pojkarna var helt glada & stolta över ballongen som de valde till lillasyster!


     

Måste såklart fira kanelbullens dag!




 

Blomsterbud till vår lilla prinsessa från en vän!   


 

Blivit helt galen i att baka! Choklad muffins och kardemumma muffins!

Så mycket energi sprudlar i min kropp just nu, trots alldels för lite sömn under nätterna och trött på dagarna.. men känner mej helt pigg jämfört med hur jag var som gravid...


 


Älskade lilla hjärtat inviger sitt babynest!  


Det var allt för nu!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards