Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av mumof3 - 24 oktober 2014 22:25

Vilken härlig dag det har varit idag! Sov över hos min älskade mor! I och med att min älskling jobbade natt från igår till idag och vi var bjudna igår på middag hos mamma, så bestämde vi att det var enklast om jag sov över hos mor och så kommer N och hämtar barnen på morgonen för att lämna dem till förskolan och skolan. 

Vi var och handlade lite Halloween saker till A för att de hade Halloween disko idag i skolan. Han fick välja vad han ville klä ut sig till och det blev en läskig mask. Lillebror ville såklart också ha en mask och han fick också välja en. 

Tillbrinade som sagt dagen hos min mor. Är verkligen så tacksam att jag har min mamma så nära och att hon ställer upp! Tack och lov för det.


KOm til och med hem till en välstädad hem och min underbara man hade till och med tvättat... så härligt!   Bara en massa kärlek till dej, mitt hjärta!


Vi hade lite fredasmys med barnen. Som vanligt satt de bänkade framför "Amigos Grande", det var den sista delen för denna säsong. Lite sorgligt, haha. Tycker han är helt hyperaktiv och vimsig, barnen älskar honom! 


Nu sitter jag här och skriver medan mannen får ta fighten med L idag.. hon stretar emot allt och vet inte vad hon vill. Älsklingen!


       

Barnen ville ha varm mjölk



Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards