Alla inlägg den 13 november 2015

Av mumof3 - 13 november 2015 23:03

Härliga fredag! Älskar dessa fredagar då barnen är helt upprymda hela dagen för att deras favorit serie ska sändas på kvällen! Familjen Rysberg är verkligen en hit och de ser framemot den hela veckan! 

 

Barnen ville ha tacos, så det blev en gratäng istället för det vanliga!

 

Provade på kanelbullemuffins... tummen upp! (men de kunde gott skippat pärlsockret)

 

 

Innan jag ska sova så brukar jag surfar runt på olika sidor på mobilen och en sida leder ju oftast till en annan och plötsligt hamnar man någonstans man inte har varit.

Detta hände mig för några dagar sedan.

Låg vid två, halv tre på natten i sängen. Sessan hade äntligen slumrat till, jag låg halvdöd och ögonen stack lite av trötthet. Men jag måste ju såklart bara kolla runt (dålig idé). Kikade runt lite på adventskalendrar och hittade en pixiböckerkalender till ett suveränt pris. Klickade hem den och sov.

Idag hämtade jag ut paketet. Kollade inte alls på måttet innan jag beställde och paketet visade sig vara jättestort! De hade packat in grejer så att kalendern inte ska förstöras under posthantering och jag blev rädd att jag hade omedvetet klickat hem fler saker! Men det var bara den och det visade sig att det var utgåvan från 2013!

Det var därför den var till ett bra pris!

Men, men vi har inte läst dessa böcker och böcker är ju tidslösa så det kommer att gå bra! 



 



Nu längtar vi till december så att man kan börja baka lussebullar, äta pepparkakor och se alla julpyntade skyltfönster!


Ha en fin helg!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards