Alla inlägg den 10 november 2015

Av mumof3 - 10 november 2015 16:12

Igår förlovade sig min underbaraste lillebror med sötaste flicka! Så vackra och alldeles söta de är tillsammans! 

Min lillebror.. förlovad! Man blir helt tårögd (och känner sig genast sååå gammal)!

 

      

 

 

 

Usch, vilken mörk dag det har varit idag!

Man känner sig halvdöd och längtar konstant till sängen! Men icke, varit uppe tidigt, lämnat barnen och sedan begav vi oss ut på en gummistövel och termos jakt, jag, älsklingen och lilla sessan.

 


A ska på utflykt på torsdag och hans gummistövlar som vi köpte förra året, och som han hann använda 1(!) gång har blivit för små på honom. Troligtsvis lär han också använda dessa ett fåtal gånger så vi var inte ute direkt efter värsta stöveln. Hittade ett par helt OK på Ica Maxi för en hundring och det är mer än ett OK pris! Köpte även en termos som fick bra betyg från Clas Ohlson. Viktigast är att den inte ska läcka! 


Efter en shopping runda på Mobilias köpcentrum, tog vi oss en snabbfika innan det var dags att hämta våra små!

Duggregnet slutade inte en endaste minut!


 


Ha en fin kväll!


Kram


Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards