Alla inlägg den 12 november 2015

Av mumof3 - 12 november 2015 19:07

Nu är det fjärde natten som sessan får sova i sin spjälsäng! Det är lite skakigt.. går dådär. Men märker att hon sover bättre och med mindre uppvak om hon får ligga i sin säng, dock skriker hon högre när hon väl är vaken. Får se hur det kommer att sluta. Min dröm är ju såklart att hon ska vakna högst två ggr under natten.. men men.. långt dit än...


Dagen började allsdeles underbart då jag äntligen fick min fotobok som jag har beställt! 120 fullspäckade sidor med allt från vår 3 månaders resa till olika födelsedagar! Tog så himla mycket tid att göra den, men det var verkligen värt all tid jag har lagt ner. Så fin den blev!


 



Idag blev det ett besök hos frisören! Välbehövt och lyxigt! Salong New Wave är bara bäst! Var tvungen att fixa till håret som behövde en ordentlig kur. Älskar hur håret blir efter att ett par proffessionella frisörhänder har fixat det! Kan aldrig få samma känsla när jag gör håret hemma. 


 

Godaste fikan från Gateau! 


   


Bästa känslan efter ett besök här!



Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards