Alla inlägg den 27 september 2015

Av mumof3 - 27 september 2015 23:06

Nu vart detta kalas slut!


Oj, vilken underbar dag det har varit! Full rulle från morgonen till kvällen! Jag hoppas att gästerna trivdes, men det kändes helt underbart! Jag blev själv nöjd med hur kalaset blev och vi fick underbart väder så att barnen kunde vara ute och springa av sig lite! Det kändes som sommar idag! Barnen lekte "Under hökens vingar" på gräsmattan och sprang runt i kortärmat. Jätteskönt väder.

Så mycket fint sessan fick av alla och hon tackar så djupt. Dock var stackaren lite kinkig då hon var lite förkyld. Hoppas det inte blir värre.


Ett helt underbart 1 års kalas!


OBS! NEDAN FÖLJER ETT HAV AV BILDER! 


                   



 
Barnen blev så glada när de fick sina fina boxar!



Måste ju också säga att tummen upp för konditoriet vi beställde tårtan från! Så underbar tårta som blev exakt som vi ville ha och jättegod!

 

Ska fotografera sessans underbara klänning och lägga upp, samt lte flera bilder.

 

Godnatt!

Kram


Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards