Alla inlägg den 19 september 2015

Av mumof3 - 19 september 2015 01:30

Jag har velat blogga igen sedan länge men jämt är det något som dyker upp!

Så är det väl när man har tre barn. Sist jag kände att; nu så ska jag komma igång! Så drabbades min lilla sessa av lunginflammation. Det vart inget kul! Och så själv fick jag något virus som totalt slog ut hela mitt system och jag blev sängliggande i två dagar...  


Lite roligare nyheter...

Min lilla sessa blir 1 år på måndag! Herregud, så fort det går! PÅ RIKTIGT.. riktigt fort!


Har planerat långt i förväg hennes 1 års kalas och det sista ska inhandlas. Jag har surfat runt och kollat på hur jag vill ha tårtan.. men efter att jag har blivit besviken från de senaste gångerna jag har beställt tårta, så tänkte jag göra det själv! JAG vet! Helt galen är jag. Jag har endast bakat en gång innan och det var till äldsta sonens 3års dag! För fyra år sedan.  Men jag har faktiskt test bakat och jag är ganska nöjd! Lite ändringar men jag tror det kommer gå bra!


Nu letar jag för fullt efter en butik att köpa marsipan från. Tror jag vill ha marsipan istället för sugarpaste. Hittat en nätbutik som säljer marsipan i exakt den nyansen jag vill ha (klicka här ---> lyckasmedmat.se ) Företaget som marsipanen kommer ifrån har fått bra recensioner, så ska nog ta och beställa därifrån!   


Lite bilder 



Test tårtan blev helt OK!

         

Goda hjärtan i godispåsen.                        Konfetti                            Goodiebag till pojkarna                 Goodiebag till flickorna

 

Slutresultat!



Ha en underbar helg!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards