Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

Här igen...

Av mumof3 - 26 oktober 2015 11:00

Jo, tjena vad tiden går! Jag förstår inte vart tiden tar vägen! Det är så himla mycket som ska hinnas med och alldels för lite timmar på dygnet! Har velat in och skriva varje dag, men tiden räcker inte till.. och så var det ju det med att hösten är här med all dess underbara bakterier och sjukdomar. Så vi har alla i familjen fått, i turordning, någon släng av magsjuka. Så nice som det bara kan bli...  


Förra veckan blev vi bjudna av 3 på bio och förhandsvisning av filmen "PAN". Det roliga är att när vi var sist på bio så kom det reklam på just "PAN" och barnen ville gå och se den. Så vi bestämde att vi skulle gå och titta på den när den hade premiär. Men vi fick ett SMS från 3 där det stod att de bjöd på förhandsvisningen och då var vi bara tvunga att slå till... annars brukar jag aldrig gå och hämta ut biljetter när något förtag bjuder. För jag tänker att det är säkert jättemycket folk och att biljetterna är redan slut, för det är ju alltid först till kvarn. Men jag blev helt häpen när det fanns biljeter till oss! Woho! Men jag gissar på att det är pågrund av att de visade filmen en söndag.. kl 10:30   liiite (?!) väl tidigt för bio, men det gick. Barnen var nöjda och vi föräldrar var nöjda. En bra film som var helt OK.


Började veckan jätteduktig med att köra träningspass i tre dagar i rad! Härligt! Provade även på ett ZUMBA pass, och jag kan ärligt talat säga att det är verkligen inget för mig! Har alltid velat prova på för det ser så himla roligt ut. Men det var en ren besvikelse, eller så var instruktören inte alls bra. Nej, tacka vet jag mina "Fight" pass där man verkligen får ut all sin styrka.




 


 

En syskonkväll där vi hade det helt mysigt! Restaurangen Indian Haweli gör den godaste Tikka Masala!


   

Mysig fika med bästa syster! Pronto på Lillatorg


 


Handla hem nya kapslar och passade på att provsmaka deras nya smak "Milano". Föll mej precis i smaken! Tummen upp! 

 



Ha en fin vecka!


Kram





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mumof3 - 20 januari 2016 22:28


Det känns som om månaden tar aldrig slut! Vissa månader flyger iväg, men har alltid tyckt och tycker fortfarande att januari är den månad som är längst och segast!  Men ett ljus i mörkret är att jag har blvit faster, igen! Min storebror fick en all...

Av mumof3 - 9 januari 2016 23:22

Nu har jullovet passerat förbi och på måndag ska barnen åter till förskola och skola. Känns lite tråkigt att vardagsrutinerna ska börja igen. Älsklingen började jobba idag och det är så tomt nu när han är på jobbet och barnen sover. Men man ska inte ...

Av mumof3 - 1 januari 2016 14:47

Nu är det nya året här! 2016! Som vanligt börjar alltid det nya året med dimma och regn.. vill bara ligga på soffan och titta på film hela dagen! Men nej, verkligheten kallar och det är en riktig städ- och tvättdag idag! Istället ska vi njuta av helg...

Av mumof3 - 29 december 2015 23:57

Idag kom min kära vän förbi och gav barnen lite sena julklappar! Hon har precis flyttat tillbaka till Malmö efter att ha bott i Stockholm ett par år. Det värmer så fint att återse en kär vän! Sist vi träffades var vår sessa nyfödd och nu fick h...

Av mumof3 - 28 december 2015 22:18


Idag hade vi ännu en tid för CT undersökning till vår sessa. När sköterskan ringde mig förra veckan sa hon att det var bra om vi kunde vara på plats mellan tolv och kvart över. Vi kom såklart klockan tolv för att vi ville inte stressa och ta det lu...

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards