Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av mumof3 - 6 oktober 2015 17:15

Var en jättemysig söndag vi tillbringade tillsammans med pojkarna. Min syster H var barnvakt åt sessan och tog henne på ut på fika. 


Vi såg Hotell Transylvanien 2 i 3D och den var rolig! Barnen hade det skoj och var hur duktiga som helst. Faktum är att alla barn som var i salongen var hur duktiga som helst! Kändes inte alls att man var i en salong där nog hälften var barn! Innan filmen börja kom det in två killar som hälsade oss välkomna och bjöd på gratis biobiljetter till alla barn. Helt schysst!


 

Bild från SF:s hemsida





  


Kram

Av mumof3 - 6 oktober 2015 16:59

Idag är det en grå och blåsig dag och det känns som söndags väder.. vad passar då inte bättre än att ha en tidig brunch? Jag, sessan och älsklingen drog till Ikea för att prova brunchen där. Det var ingen höjdare och inget som jag så direkt gör om. Det som var godast var deras bullar. Så himla goda! 

Hälsade även på jobbet en stund. Var längesen jag var där. Därefter blev det en snabb shopping tur innan vi hämtade pojkarna.

Igår var jag ute och intog en alldeles för sen frukost på Espresso House med världens goaste bror och syster. Helt spontant då båda hade ledigt från jobb igår. Vi småchattade lite på whatsapp och ett, tu, tre var vi påväg till Bo01! Helt underbart och lyxigt att börja veckan sådär. Därefter hämtade jag och bror mina pojkar för att sedan flyga modellflygplan! Det var skoj då jag har inte gjort det innan!


          



Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards