Alla inlägg den 16 december 2014

Av mumof3 - 16 december 2014 18:00

Jag har lovat att jag skulle lägga upp bilder på vad jag har köpt som små paket till barnen som de ska få öppna under flygresan. Har packat in alla som vi ska ge lite då och då. Tänkte börja med ett paket så fort vi har lyft och sedan dela upp de så att barnen får något under hela resan. Det är direktflyg och beräknas ta lite mer än fem timmar.

Är klar med mitt barnvagnshänge och har hängt den på vagnen. Är ändå rätt så stolt över hur det blev. Den underbara och mjuka sittdynan är på plats och ja.. lite flera färger än jag ville men, men..

     

    

Även en gottispåsen måste de ju ha...

 

Lite suddig bild, men här är sittdynan och vagnhänget som jag har virkat

 

Närbild

 


Kram

 



Av mumof3 - 16 december 2014 12:00

Glömde skriva att min älskade underbara man överraskade mig en dag när jag vaknade med att han hade bakat! Två sorters bullar! Var helt sjukt impad då det inte är alls hans område! Jag älslar dej så himla mycket min underbaraste!

   

Här är barnens egna julgran där det ligger små paket som de har redan fått öppna . De älskar granen och leker ofta med den och lägger olika paket under den. Älskade barn!


Kram

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards