Direktlänk till inlägg 1 september 2014

Shopping!

Av mumof3 - 1 september 2014 17:05

ååå vad det är härligt att shoppa!  

Har varit med min syster på en mysig dag och bara handlat en massa. Denna gången blev det mest inredning och saker till bebisen och barnen.


 


Hittade dessa supersmarta förvarningspallar hos Rusta! De är helt kanon! Rymmer en hel del leksaker och barnen kan sitta på dem! Köpte två av varje, men har bara packat upp en av varje. Ska göra om barnrummet och just nu nöjer vi oss med att ha dessa tre framme. Barnen blev helt förtjusta och mer än nöjda att de fick varsin en, t.o.m lillasyster



  Kunde ej låta bli att köpa dessa söta plåtburkar! Jag har inte tänkt mej direkt använda dem som kakburkar, utan de ska nog få pryda bebisrummet. Men har ej tänkt var de ska vara och vad det ska vara i.. men de är så söta!


     

Denna snygga lampan få ge belysning till oss om kvällarna när lillasyster vaknar.


        

Som jag har letat efter sådana förvaringslådor och så hittar jag dem, ÄNTLIGEN!

Jag älskar motiv med fjärilar så dessa fick raskt åka ner i kundvagnen. De ska vara i bebisen garderoben och innehålla nappar, strumpor, hårband.. lite sådana saker!


Var även inne på IKEA och handlade lite praktsika saker, så som förvarning till skötbord, basgrejer och så.. lite tråkigare grejer =0) Tog en liten fikapaus där och sedan fortsatte vi vår dag!

MYS!


Kram





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mumof3 - 20 januari 2016 22:28


Det känns som om månaden tar aldrig slut! Vissa månader flyger iväg, men har alltid tyckt och tycker fortfarande att januari är den månad som är längst och segast!  Men ett ljus i mörkret är att jag har blvit faster, igen! Min storebror fick en all...

Av mumof3 - 9 januari 2016 23:22

Nu har jullovet passerat förbi och på måndag ska barnen åter till förskola och skola. Känns lite tråkigt att vardagsrutinerna ska börja igen. Älsklingen började jobba idag och det är så tomt nu när han är på jobbet och barnen sover. Men man ska inte ...

Av mumof3 - 1 januari 2016 14:47

Nu är det nya året här! 2016! Som vanligt börjar alltid det nya året med dimma och regn.. vill bara ligga på soffan och titta på film hela dagen! Men nej, verkligheten kallar och det är en riktig städ- och tvättdag idag! Istället ska vi njuta av helg...

Av mumof3 - 29 december 2015 23:57

Idag kom min kära vän förbi och gav barnen lite sena julklappar! Hon har precis flyttat tillbaka till Malmö efter att ha bott i Stockholm ett par år. Det värmer så fint att återse en kär vän! Sist vi träffades var vår sessa nyfödd och nu fick h...

Av mumof3 - 28 december 2015 22:18


Idag hade vi ännu en tid för CT undersökning till vår sessa. När sköterskan ringde mig förra veckan sa hon att det var bra om vi kunde vara på plats mellan tolv och kvart över. Vi kom såklart klockan tolv för att vi ville inte stressa och ta det lu...

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards