Alla inlägg den 8 december 2013

Av mumof3 - 8 december 2013 13:17

Vaknade allt för sent denna söndag, men jag skyller helt o hållet på vädret... fanns ingen sol eller ens dagsljus som sa hallå vakna! 

Fööör mörkt nu! Undrar ibland hur vi kan leva i en grotta o ba ngn timme härifrån  med flyg så har ett annat land sol o värme! ORÄTTVIST!  


Jag lyckades göra en tidslinje på mitt manus igår!   insåg att det var liiiite väl många luckor i tiden som jag ska fylla ut..  waw inte trodde jag att det skulle va sådana hopp!

Men men tur att jag gjorde det nu!


Det känns att jag är den mest oorganiserade människan när det gäller skrivandet... allt annat ordning & reda.. men när det gäller att skriva på manuset... OMG känner mej lite schizo.. läser att andra har helt så bra koll o skriver enligt ett visst mönster.. men jag.. ba upp & ner, hit & dit o när orden knackar på...


Väntar just nu på att H ska ringa så hon ska hämta upp mej så ska vi åka o hjälpa syrran m sin klinik! Det närmar sig invigningen o nu ska vi jobba på som bara den!


Av mumof3 - 8 december 2013 00:54

Nyss hemkommen efter att ha varit på bio...

Såg som sagt "Prisoners". Kändes inte alls som att man satt där 2 1/2 h och credit till publiken som satt med mej! OMG första gången d va riktigt tyst i salongen o ingen som störde!  

MEN störde mig som tusan på slutscenen.... asså riktigt mycket.. säger no more.. men det var en bra film! Rekommenderar den. Spännande o klurig!      =0)


Så, nu e kl 01 o jag ska skriva lite på mitt manus!


Natti natt



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!
Ni får följa mitt vardagsliv som 3 barns mor. Storebror född 2008, lillebror 2010 och lillasyster september 2014.
Bloggar om allt som händer mitt i livet och början på en lång föräldraledighet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~Gästboken~


Ovido - Quiz & Flashcards